TOP 5 trendów marketingowych na 2022 rok.
Bezpłatny trendbook
Sprawdź, co prognozują eksperci z rynku.
Z jakimi wyzwaniami będziemy musieli się zmierzyć? I jak zareagują na nie konsumenci? 

Czy kiedykolwiek uda nam się powrót do „normalności” i co to w ogóle znaczy? 

Jakimi kanałami będziemy próbowali dotrzeć do klientów i jak ich utrzymać?
Jowita Michalska
Założycielka & CEO Digital University, Ambasadorka Singularity Group.
Trendbook powstał pod okiem Jowity Michalskiej - założycielki i CEO Digital University. Jest jej subiektywnym wyborem top trendów marketingowych.
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia ekspertów od marketingu i budowania strategii marketingowej opartej na technologii. 
Agata Krawiec - Rokita
General Manager CEE DELVE
Kamila Cichocka
Dyrektor Marketingu Microsoft Polska
Jolanta Borowska
Head of Marketing & Consumer Communication Nestle CEE
Nasi eksperci
Dorota N. Haller
CMO, Dyrektorka Marketingu, Komunikacji i E-commerce w Huawei CBG Polska
Michał Spoczyński
Sustainability Director PLAY
Elżbieta Wojciechowska
Prezeska Fundacji Digital University
Marek Seralis
Design Experience Lead Accenture Interactive
Ewa Wolska
Diector CEM & B2B, Grupa Pracuj
TOP TRENDY W 2022 ROKU
praktyczne wskazówki
DIGITAL MINDSET
Poznasz najważniejsze trendy marketingowe, które są istotne przy budowaniu strategii.
Dowiesz się, w jaki sposób przygotować się na nadchodzące zmiany.
Odkryjesz, w jaki sposób technologia wejdzie na stałe do strategii marketingowej.
Czego dowiesz się z Trendbooka?
wYPEŁNIJ FORMULARZ, BY ODEBRAĆ BEZPŁATNIE TRENDBOOKA
+48
Podaj poprawne dane, a Trendbooka wyślemy na podany adres e-mail.